Država kao brend : upravljanje nacionalnim identitetom / Božo Skoko
Autor
Skoko, Božo
Nakladnik
Zagreb : Matica hrvatska, 2009
Materijalni opis
249 str. ; 25 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Theoria
Napomena
Bilješka o autoru: str. 245-246.
 
Bibliografija: str. 229-238.
 
Kazalo.
Anotacija
Kako odrediti imidž države, kako državu i njezin imidž predstaviti svijetu, kako državu brendirati, pokazati njezin nacionalni identitet i njezine materijalne i gospodarske mogućnosti, objasnit će autor ove knjige, jedan od prvih hrvatskih znanstvenika koji se sustavno bavi ulogom imidža države u međunarodnim odnosnima te upravljanjem nacionalnim identitetom. Knjiga je osobito važna zbog aktualnih procesa globalizacije i uključivanja Republike Hrvatske u različite međunarodne asocijacije.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-150-865-0
Građa
Knjigaknjiga

SKOKO, Božo
Država kao brend : upravljanje nacionalnim identitetom / Božo Skoko. - Zagreb : Matica hrvatska, 2009. - 249 str. ; 25 cm. - (Biblioteka Theoria)
Bilješka o autoru: str. 245-246. - Bibliografija: str. 229-238. - Kazalo.
ISBN 978-953-150-865-0


Katalog
  • O katalogu
  • Upute
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.