Marketing. UP : oruđa marketinškog uspjeha / [glavni i odgovorni urednik Branko Kosec]. - Zagreb : Poslovna znanja, 2001- .. - : Ilustr. ; 28 cm
Urednik se mijenja. - Uz br.22/2006 prilog: Posao, odmor i zdravlje ; uz br.23/2006 prilog: IT : moderne tehnologije u suvremenom poslovanju. - Od 2006,br.22 nakladnik: Suvremena poslovna znanja. - Izlazi deset puta godišnje.
26400341624
17. - 2004


Ostvarivanje ciljeva sportskog marketinga / Vanja Božičković. - : Ilustr.


Uloga sportskog marketinga u brand managementu / Vanja Božičković. - : Ilustr.


Marketing u pustolovnim sportovima / Šimun Cimerman. - : Ilustr.


Iskustvo s marketingom sportskog filma / Dominik Galić. - : Ilustr.


SPAM : napad bez učinkovite obrane / Kristijan Soldo. - : Ilustr.


Okidači : sredstva za utjecaj i ostale podle smicalice / Alan Rosenspan. - : Ilustr.


Sportske igre mladih : hrvatski sportski brand / Vanja Božičković. - : Ilustr.


Olimpijske igre : put do poslovnog uspjeha / Vanja Božičković. - : Ilustr.