Mijenjanje konteksta i odgojne prakse dječjih vrtića : akcijsko istraživanje s elementima etnografskog pristupa / Biserka Petrović-Sočo
Mijenjanje konteksta i odgojne prakse dječjih vrtića : akcijsko istraživanje s elementima etnografskog pristupa / Biserka Petrović-Sočo
Autor
Petrović-Sočo, Biserka
Nakladnik
Zagreb : Mali profesor, 2009
Materijalni opis
195 str. : ilustr. ; 30 cm
Napomena
Str. 4-5: Predgovor / Edita Slunjski.
 
Bibliografija: str. 185-194.
Anotacija
Autorica se bavi pitanjem što čini poticajnu okolinu (okruženje) u dječjem vrtiću, koje su njezine razvojne implikacije i kakve su mogućnosti njezina mijenjanja u uvjetima naših predškolskih ustanova. U knjizi je opisano akcijsko istraživanje o tome kako se mijenjanjem prostorno-materijalne, vremenske i socio-pedagoške dimenzije konteksta (kvalitete okruženja) vrtića, utječe na odgojnu praksu odnosno kvalitetu rada s djecom. Pratilo se ono što se konkretno događa u odgojnoj grupi i ustanovi, kako djeca u njoj žive iz dana u dan, što, gdje, kada i na koji način im je ponuđeno za učenje, odgoj i druženje, što mogu raditi, što se od njih očekuje i sl., odnosno koliko je kontekst poticajan za svakodnevno življenje, igru i učenje djece. Potom se propitivalo kako se putem zajedničke refleksije odgojitelja i istraživača može mijenjati postojeći i izgraditi kvalitetniji kontekst odgojne skupine i ustanove, shvaćajući ustanovu kao zajednicu u kojoj svi kontinuirano uče.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-97353-9-3
Građa
Knjigaknjiga
Preuzmite iz repozitorija

PETROVIĆ-Sočo, Biserka
Mijenjanje konteksta i odgojne prakse dječjih vrtića : akcijsko istraživanje s elementima etnografskog pristupa / Biserka Petrović-Sočo. - Zagreb : Mali profesor, 2009. - 195 str. : ilustr. ; 30 cm
Str. 4-5: Predgovor / Edita Slunjski. - Bibliografija: str. 185-194.
ISBN 978-953-97353-9-3